Translate

čtvrtek 1. listopadu 2012

Speciál fotek

Tento článek bude takový oddechový a pro usmátí. Procházela jsem staré fotky a vzpomněla si na ty příběhy, které se kolem nich motaly. Rozhodla jsem se, že se s Vámi o ně podělím.
Některé jsou vtipné, jiné nepovedené, ale všechny s zajímavým příběhem...

1. fotka je jen tématická=Halloweenská. Když je dnes ten Halloween zveřejním tu tuto fotku z naší Halloweenské párty. Měli jsme tu nejlepší a nejstrašidelnější atmosféru...
Oblečky princezen, Harryho Pottera a někdo přišel i originálně s plyšovým psem na hlavě a noční košilí :-)
2. Na této fotce je čerstvě vydlabaná dýně(které jste si také mohli všimnout na fotce minulé). Povím Vám její příběh. Měla mít, co nejstrašidelnější obličej, ale dětmi bylo rozhodnuto, že to prostě bude kočka. Tak jsme si ji předkreslili a nakonec nevydlabali fousky. To bylo asi proto, že jsem prohlásil, že fousky budou "divný"... Tak jsme jí nechali bez fousků. Asi po 5 minutách byla pronesena věta, že dýně vypadá spíš jako(teď se dámy a pánové podržte) SYSEL!?!
3. Hahaha. Takhle to vypadá, když se někdo nechce fotit. Takovéhle fotky mám asi 3 z jednoho dne. :-D
4. Porovnání medvídka BOMBI s mým prstem. Článek o jejich testování naleznete zde.
5. Prostě mi nešlo vyfotit hnětení těsta. Musela jsem to fotit asi 5x. Toto je nejhorší případ, kdy mé prsty vypadají dost legračně...
6. Zdrclá majonéza z tohoto receptu. A to jsem si říkala, že mi to docela jde a najdou se prostě zdrcla. Celý mi to pokazila. Ale alespoň jste měli v receptu(na blogu) zrdclou fotku majolky.
7. Kdo si hraje nezlobí... Asi 20min jsem věnovala výrobě takovýchto vlaječek a oni pak na fotce potřebných surovin nešli přečíst :-(
8. Toto považuji za nejlepší vychytávku v krájení cibule a teď hádejte, kdo to vmyslel. 8-leté dítě mi přišlo s krájení cibule pomoct v slunečních brýlích.

S úsměvem se s Vámi loučí
        Fragola & Lampone

Žádné komentáře:

Okomentovat