Translate

pondělí 31. prosince 2012

Šťastný nový rok 2013

Jakmile dnes odbije půlnoc, budu muset psát místo dvojky trojku. Vzpomínám, jak jsem po roce 2009 psala místo 2010 - 20010(nějak jsem byla naučená na 2nuly před dalším číslem).

Každého Silvestra trávíme na chatě s přáteli, děláme vlastní ohňostroj a pusu si cpeme jedním chlebíčkem za druhým- já osobně mám nejradši ten s majonézou a rajčetem nebo s avokádem a parmskou šunkou. Užívám si i lyžování toho dne, sice není nijak odlišnější od toho z minulého dne, ale je to prostě moje poslední lyžování toho roku.

Musím Vám prozradit, že během posledního prosincového dne sním asi největší množství jídla za rok. Asi je to tím, že netrpělivě čekám na půlnoc a když takhle čekám, tak vždycky jím. Nejraději to, co křupe- oříšky, mandle, křupky, ale i jablka. Miluju tohle miniaturní jídlo, je tak roztomilé. Jeho příprava je ale piplačka, protože každá jednohubka se musí ozdobit, a protože jsou tak malé, musí jich být hodně, a tak jich musí člověk hodně nazdobit.

Už konec mého vyprávění. Tímto příspěvkem Vám chci popřát spoustu štěstí a zdraví do nového roku 2013. Dále také pak spoustu povedených pokrmů a ochutnání těch nejlepších jídel(když už jsme ten blog o jídle, tak je potřeba popřát něco, co je společné s gastronomií). Ať se Vám vše vydaří a to včetně novoročních předsevzetí. Buďte hlavně zdraví a stravujte se tím nejlepším jídlem.

Takže ještě jednou Vám za nás obě přeji šťastný nový rok 2013.
        Fragola & Lampone

Žádné komentáře:

Okomentovat