Translate

pátek 11. ledna 2013

Vaříme s televizí

V tomto článku bych se chtěla věnovat televizním pořadům věnujícím se vaření. V televizi jich denně běží tolik, až se z toho člověku točí hlava. Podíváme se na ně společně do hloubky a zhodnotíme je. Snad si vyhlídnete ten, co Vám bude sedět nejvíc.

Zdroj. Google obrázky
PONDĚLÍ

  • Nova
11:45 Tescoma s chutí
Sledovala jsem toto dříve, je to jednoduše krátký cca. 5minutový pořad. Z velké části vystupuje Ivan Vodochodský, kterého považuji za celkem dobrého moderátora tohoto pořadu. Přijde mi, že je to velmi krátké na recept a často ho vůbec nestíhám(možná, že je to chyba ve mně). Co mi ale hodně vadí, je že, propagují firmu TESCOMA. Já mám tuhle firmu velmi ráda a považuji ji za kvalitní, ale prostě propagace v každém dílu mi vadí a ještě více mě vytáčí, když svým divákům doporučují úplný kraviny. Nepřijde mi správné něco doporučovat jen proto, že to mám v popisu práce-někdo by si kvůli mému falešnému doporučení něco koupil, pak by to stálo za prd a on by vyhodil ty svoje v dnešní době ceněné peníze- to přece není správné!
Mé hodnocení: 3b./10b.
  • Prima family
9:25/ 18:00/ 20:00 Prostřeno/VIP Prostřeno
Dříve jsem se na Prostřeno dívala celkem často, ale už mě to nějak omrzelo. Občas jsem tam zahlédla nějaký dobrý recept, ale většinou se to všechno opakovalo.
Upřímně VIP Prostřeno mi už trochu začíná lézt krkem. O prázdninách jsem se na něj docela koukala, bylo i celkem vtipné. V září jsem ho tolerovala, ale čím déle ho dávali tím víc jsem ho přestávala mít ráda. Ale že ho budou dávat ještě v lednu?? Vždyť už jim musí osobnosti docházet?! No, ale asi bude mít vysokou sledovanost, protože by ho doufám už nevysílali.
Vrátím se radši k normálnímu Prostřenu. Docela mě baví se na něj i dívat, když ho někdy stihnu.  Vím, recepty se hodně opakují. Trochu ale nechápu proč lidi vaří v televizi jídla, která nikdy předtím nezkoušela. A pak nemám ráda ,,šmejdění"- oni lidem lezou do postelí, hrabou se jim v šuplících...
Ale pořad je přece jenom o vaření, taky by měl být zároveň zajímavý, a to myslím, že Prostřeno docela splňuje.
Věc, která mě hodně irituje, jsou lidé, kteří do tohoto pořadu lezou jen kvůli výhře. Nejen, že ani neumí vařit, ale o všech jídlech říkají, že jim nechutná(zatímco ostatní ho vychvalují). Hrr, ty bych nejraději úplně zaškrtila.
Mé hodnocení: 6b./10b.
  • Prima love
18:25 Jamie vaří rychlovky
Tohoto kuchaře vážně obdivuji, jeho recepty jsou rychlé a snadné a navíc báječně chutnají. Sám o sobě říká, že asi používá nejvíc bylinek ze všech známých kuchařů. Navíc používá čerstvou zeleninu a bylinky z vlastní zahrádky.
Nenašla jsem žádné mínusy.
Mé hodnocení: 10b./10b.

20:15 Fantastické dorty
Soutěž 3 týmů, kteří mají na výrobu monstrózního dortu 9hodin. Ač se to zdá jako spousta času, dorty jsou většinou nedodělané. Tento pořad Vás nenaučí péct, ale můžete z něj pochytit určité techniky zdobení. Já jsem si jich taky pár našla.
Během 9 hodin dostanou vedoucí 4-členného týmu jeden úkol a probíhá taky ochutnávka dortu.
Ráda se na tento pondělní pořad podívám, ale není to nic, co bych musela vidět každý týden.
Mé hodnocení: 7,5b./10b.
  • TV Barrandov
17:50 Co bude dnes k večeři
Nikdy jsem neviděla, nijak mě to ani neláká

ÚTERÝ
Vše běží stejně, jen Fantastické dorty jsou v pondělí a repríza je dnes v 8:15
PS. Každý den na Prima love v 7:35 běží Mňam aneb Prima vařečka(5b./10b.)- jen jsem to nenašla v tištěném programu
  • Prima family
21:40 Ano, šéfe!
Ikdyž musím přiznat, že jsem ho už dlouho neviděla. Přišlo mi, že ale Pohlreich všechny seřve, ať je to jen sebemenší maličkost. Chtěla bych vidět jeho.
Uvidíte zde, ale jak to běží v kuchyni restaurací.
Mé hodnocení: 6b./10b. 

STŘEDA
Neběží fantastické dorty a Ano, šéfe. Vše je jinak stejné.

ČTVRTEK
Neběží jen Fantastické dorty.

PÁTEK
Neběží fantastické dorty, VIP Prostřeno a Ano, šéfe.
  • ČT 1
11:30 Kluci v akci
Vaří Filip Sajler a Ondřej Slanina. Jak kdy jsou recepty dobré. Někdy jsou příliš okecávané a ještě k tomu blbě.
Co se mi líbí je, že recept vždy rychle zopakují a vypíší i suroviny.
Najedou se i lepší, ale Kluky v akci ráda sleduji a našla jsem i velmi zajímavé recepty.
Mé hodnocení: 7b./10b.

SOBOTA
Neběží: Tescoma s chutí, Prostřeno, VIP Prostřeno, Fantastické dorty, Ano, šéfe!, Co bude dnes k večeři?, Jamie vaří rychlovky. Kluci v akci přesunuti na 18:25. Nic navíc.

NEDĚLA
Běží jen Mňam aneb Prima vařečka. 

      Tipy o vaření receptů z televize sepsaly
                              Fragola & Lampone

Žádné komentáře:

Okomentovat